Gaurko saio praktikoan taldean egon gara gure Sitesa sortzen. Gauzak gehitzen joan gara eta gero eta ideia gehiago daukagu. Dena dela arozoak izan ditugu hainbat ideia ez dakigulako nola antolatu sitesa modu ordenatuan geratzeko. Azkenenan eztabaidatu ondoren eta irakaslearen laguntzarekin lortu dugu.
jueves, 13 de noviembre de 2014
4 SAIO TEORIKO
2014/11/12
Gaur aurkezpenak eginten hasi dira. Lehenengo taldea, teknologiak gizartean eta eskoletan dituen abantailak azaldu dizkigu. Aurkezpena egin duen bigarren taldeak informazioaren eta teknologiaren gizartean aritu da. Aipatu dute nola gure gizartteak komunikazioz beteta dagoela eta horretarako tresna garrantzitsuena teknologia da. Hirugarren taldea gai beraz hitz egin du. Hurrengo taldea, Web 2.0ri buruzko aurkezpena egin dute, hainbat gai ikutzen. Ondoren bostgarren taldea atera da, eta haiei ikaskuntza dialogukoen gaia egokitu zaie. Hauek izan dira azkenak.
Aurkezpenak egin dituzten bitartean, hauznarketa eta galdera batzuk suertatu dira eta klase haurrean komentatu ditugu.
Dokumentatzailei buruzko informazioa eta lan egiteko era aipatu da eta oso inportantea iruditu zait gure talde lana burutzeko.
Dokumentatzaileak prozesu osoaren bidean fijatu behar gara ez bakarrik eduki eta emaitzetan, gauza asko gertatzen dira prozesu horretan zehar eta hori behatu eta kontuan hartu behar dugu ere.
Aurkezpenak egin dituzten bitartean, hauznarketa eta galdera batzuk suertatu dira eta klase haurrean komentatu ditugu.
Dokumentatzailei buruzko informazioa eta lan egiteko era aipatu da eta oso inportantea iruditu zait gure talde lana burutzeko.
Dokumentatzaileak prozesu osoaren bidean fijatu behar gara ez bakarrik eduki eta emaitzetan, gauza asko gertatzen dira prozesu horretan zehar eta hori behatu eta kontuan hartu behar dugu ere.
Hau
da dokuentatzaileak, ez gara fijatu behar aurrean (arbelan) gertatzen
denarekin bakarrik, atzean edo eta erdian gertatzen denaren jabe edo
behatzaile papera ere hartu behar dugu.
Argazki hau hori aurkezten du, hau da, bidea ere dela garrantzitsua.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)