viernes, 24 de octubre de 2014

4 SAIO PRAKTIKO

2014/10/23

Saio honen hasieran, hitz egin dugu ikasgaiaren antolamenduari buruz. Lan egiteko moduaren proposamena azaldu du eta eGELAN proposamena ikusteko aukera dago. Teoria eta praktikaren antolakuntzari buruz argibideak eman ditu. Saio teoriko eta praktikorako taldeak daude, lau pertsonekoak izango dira eta Berak izango dira bai teoriarako, bai praktikarako. Taldea bere lanak partekatzeko SITE plataformaren bidez egingo du. Ez dakit erabiltzen baina suposatzen dut ikasiko dugula.

Gero gure Blogan trasteatzen haritu gara, sarrerak egiten diseinua aldatzen, etiketak jartzen....hori egiten genuen bitartean sortu zaizkigu zalantzak argitzen joan gara.

Amaitzeko erakutsi digu nola sartu bideo bat.

Bideo interezgarri batzuk jarriko ditut, ikasi dudan bi moduetan (froga moduan) gaurko sarreran.


http://blip.tv/redes/redes-87-el-sistema-educativo-es-anacr%C3%B3nico-4877594http://blip.tv/redes/redes-87-el-sistema-educativo-es-anacr%C3%B3nico-4877594


LEHENENGO IRAKURGAIA ETA EMANGARRIA

" IKTak, hezkuntza aireberritzeko aitzakia" artikulua irakurri ondoren, bi galdera proposatuko ditut, bost hitz gako identifikatuko ditut eta sintesi parrafo bat eraikiko dut.

Galderak: Definitu ahal da gaur egungo gizartea?
                 Zein baliabide erabili daiteke hezkuntzn IKTak erabiltzeko?
                
Hitz gakoak: IKT, Hezkuntza, Gizartea, Web 2.0, metodología.


Sintesia: Gaur egungo gizartea analizatzen saitzen da hainbat terminoekin edo definizio globalizatuekin. Hala nola, gizarte materialista, globalizatua, informazioarena eta ezagutzarena, komunikazioarena, irudiarena, eta digitala definitzen dituen terminoak azltzen. Gero Hezkuntza nola kokatzen den horien aurrean kontatzen du eta nola den egoera haien aurrean. IKTak hezkuntza moduan  nola sartu ahal diren erakusten digu, moodle, web 2.0, podkats eta horrelakoak erabiliz. Amaitzeko ondorioztatzen du (testu osoan zehar demostratu nahi duen bezala) IKTak ikusten ditugula hezkuntza aireberritzeko aitzakitzat.

Argazkia: