jueves, 16 de octubre de 2014

1 SAIO TEORIKOA

2014/10/16

Ikasgaiaren aurkezpena egin du irakaslea. Lanak azaldu, ebaluazio irizpideak eta abar. Gauza askotan kexkatuta geratu naiz, batez ere BLOG bat egin behar dugunean entzun dudanean. Ez dut inoiz egin horrelakorik, beraz beldurra daukat.


                                                                                  =
    

Ondoren ariketa bat egin dugu. Honetan datza: Oinak lurrean jarri eta itxi begiak. Hau egin ondoren, galdera batzuk egin ditu iralasleak. Begiak zabaldu eta idatzi zer pasa den zure burutik.

Zer zentitu dudan azalduko dut. Nahiko deskonektatu dut eta erlazatu naiz, nahiz eta postura ez izan erosoa. Nire gauzatan egon naiz pentzatzen. Galderak entzun ditu eta erantzunak ematen saiatu naiz. Begiak zabaltzean ez ditut gogoratu galderak eta ez dakit zergatik.

Klasea amitzeko hurrengo egunerako eGELAn dagoen ariketa bat bidaltzen digu

No hay comentarios:

Publicar un comentario